joi, 16 decembrie 2010

Fiole gerovital pentru par

tratament gerovital
fiole gerovital

Fiole Gerovital pentru par


Tratamentul cu fiolele Gerovital este destul de simplu de aplicat si este recomandat sa se foloseasca de doua ori pe saptamana, minim doua luni. Tratamentul consta intr-un kit de doua fiole fiecare continand vitamine, keratina etc. Cele doua fiole se amesteca intr-un recipient pana se obtine o consistenta cremoasa. Cantitatea rezultata din amestec trebuie sa recunosc ca este foarte mica, cel putin pentru parul meu lung. Crema se aplica pe parul spalat si se lasa sa actioneze zece minute. Eu am amestecat crema cu balsamul pe care il folosesc in mod obisnuit pentru ca altfel mi-ar fi ajuns doar pentru breton:P. Rezultatul a fost unul foarte bun, un par stralucitor. Recunosc totusi ca am aplicat tratamentul o singura data pana acum si este posibil ca rezultatul sa se fi datorat si celor zece minute in care am lasat balsamul+ tratamentul sa actioneze, dar dupa mai multe aplicari voi reveni cu detalii:)

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu