miercuri, 8 decembrie 2010

uleiul de masline si ingrijirea naturala

ulei_de_masline_produs_naturist

Uleiul de masline si ingrijirea naturala


De foarte multe ori mi-am pus problema, daca produsele de ingrijire naturale, babesti cum s-ar spune, sunt mai bune decat cele cumparate din comert. Ideea e ca la produsele de ingrijire naturale stii 100% ce contin(aici au un plus), dar exista posibilitatea sa nu alegi reteta corecta sau sa alegi o reteta neadecvata tipului tau de ten/par etc si atunci sa te alegi cu o alegie de toata frumusetea(aici au un mare minus). Produsele din comert sunt ok, depinde si ce marca folosesti, dar nu sunt 100% naturale. Eu dupa ce am testat nenumarate retete naturiste, dar si produse din comert am ajuns la concluzia aceasta: pentru ten nu folosesc nici vreun produs naturist pentru ca, avand tenul sensibil, fac mai mult rau decat bine. In schimb, pentru par, mastile naturiste sunt extraordinare, combinate cu orice(lamaie, galbenus de ou, vitamina A, ulei de ricin etc), iar pentru hidratarea corpului, la fel, uleiul de masline este extraordinar. Totusi, rezultatele unui tratament profesionist in salon, pentru par, o sa aiba rezultate mult mai rapide si mai bune. Acum ramane la alegerea fiecareia sa aleaga ce i se potriveste, in functie de dorinta, dar si de buzunar.

2 comentarii (+add yours?)

Anonim spunea...

poti sa imi recomanzi vreo masca pentru fata, ten uscat?

frumuseteingrijire spunea...

Am scris un alt post despre mastile pentru ten uscat:). Sper sa-ti fie de ajutor

Trimiteți un comentariu