sâmbătă, 6 martie 2010

Despre punerea aparatului dentar incongito

Totul a durat cam trei-patru ore. In primul rand vreau sa zic ca nu doare nimic, asa cum am vazut ca multa lume se intreaba. Poate dupa instalare sa apara dureri, dar sunt dureri ale dintilor si este semn ca

aparatul

isi face efectul. In primul rand a venit cu un pulverizator si o substanta alba pe care mi-a pulverizat-o peste dinti. Dupa aceea a clatit totul si a adus niste gutiere care aveau braketii in ele. (Tin sa mentionez ca in cazul

aparatului incognito

, braketii se pun dintr-o miscare cu ajutorul acelor gutiere, si nu unul cate unul ca in alte cazuri). Dupa aceast pas, a mai dat peste ei cu alta minuni(stiu sigur ca una era acetona pentru ca am vazut si am si simtit).Clatire. A luat o substanta albastra si mi-a dat pe interiorul fiecarui dinte. Apoi a luat gutierele si le-a fixat bine bine. Cand le-a scos braketii ramasesera pe dinti:). Au urmat curatarea de acea substanta care depasise locul in care trebuia sa fie braketul, punerea arcului si gata!

4 comentarii (+add yours?)

Anonim spunea...

Eu mi l-am pus acum 3 zile. Tu cum te-ai descurcat cu vorbitul cu aparat dentar? pentru mine e un chin

Anonim spunea...

Eu trebuie sa merg la activare. In ultimul timp am simtit o presiune mare asupra dintilor. Si a trecut putin de cand l-am instalat. E la fel si in cazul tau? Ms !

frumuseteingrijire spunea...

Am avut si eu prima activare acum o saptamana. Inca nu simt presiune foarte mare asupra dintilor, dar din cate am inteles difera de la caz la caz si dintii incep sa se indrepte dupa 2 luni in mod vizibil

frumuseteingrijire spunea...

Cu vorbitul m-am obisnuit dupa o saptamana, iar dupa doua vorbeam aproape perfect. Si mie mi-a fost foarte greu, dar am facut exercitii de dictie.

Trimiteți un comentariu