luni, 22 martie 2010

Fond de ten Estee Lauder Double Wear

esteelauder

Pentru mine este fondul de ten care nu se comporta ca o masca, acopera bine imperfectiunile si rezista foarte mult pe fata - foarte mult insemnand cam 8 ore, timp in care tenul se incarca putin(eu am un ten mixt cu tendinta de ingrasare). Si spun ca rezista foarte mult comparand cu alte fonduri de ten care dupa maxim patru ore se sterg. Desi nu am un ten acneic, cred ca acopera foarte bine cosurile, lasand totodata tenul sa respire (eu il folosesc de jumate de an si nu am avut probleme cu tenul si nu mi-au aparut cosuri decat ocazional). Cel mai important lucru in folosirea acestui fond de ten este aplicarea unei creme foarte hidratante. In rest, fondul de ten se aplica normal, este lichid, dar nu se intinde prea bine daca tenul nu este hidratat in prealabil. Dupa ce am incercat multe fonduri de ten, pentru mine acesta se dovedeste a fi cel mai bun!

3 comentarii (+add yours?)

Anonim spunea...

mie imi place mai mult clinique-ul. are un aspect mai natural

Anonim spunea...

mai fetelor eu nu gasesc nici un fond de ten care sa nu vina ca o masca. am auzit ca aceasta ar fi bun. este totusi cam scump. se merita?

Anonim spunea...

folosesc vichy norma teint care este pentru tenul gras si acneic. nuantele sunt un pic cam inchise dar eu am tenul inchis la culoare si mie mi se potriveste. trebuie sa-mi zici mai multe despre tenul tau ca sa pot sa-ti zic mai multe lucruri. spre exemplu fondul de ten de la vichy nu arata pe fata mea ca o masca, dar daca tu ai un ten uscat, s-ar putea sa aiba acest efect.

Trimiteți un comentariu