duminică, 7 martie 2010

Sephora So Parisian Kit

machiaj retro sephora
Am luat relativ de curand din Sephora un kit pentru ca avea si un tus de ochi crema care se aplica neaparat cu o pensula speciala. Fiind creat pentru un machiaj in stil parizian(asa cum se si numeste), kitul contine pe langa acest tus, un ruj intens rosu, un creion contur buze rosu, un fard pentru pleoape de culoarea perlei si un mini rimel, precum si mini pensule pentru aplicarea fiecarui fard. Rujul acela de culoare intensa recunosc ca nu m-a atras, dar dat fiind ca imi placea extrem de mult tusul m-am hotarat sa-l iau. Acasa am avut o surpriza extrem de placuta! Tusul este extrem de frumos, se intinde foarte bine, nu se ia, dar mi-am dat seama ca si fardul de pleoape este extrem de frumos. Apoi am incercat rujul care aplicat in cantitate mare pot sa recunosc ca nu ma prinde(nu-mi vine bine cu culori puternice pe buze). In schimb l-am folosit in obraji pe post de blush si da un look extrem de fresh si natural! Iar mai tarziu am descoperit ca putin ruj vine chiar frumos, atata timp cat nu aplic mult. Eu una sunt extrem de multumita de acest kit, mai ales ca eu sunt pentru machiajul in genul acesta, din alta epoca!

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu