luni, 30 noiembrie 2009

Aplicarea genelor false individuale

Cand am vorbit despre machiajul retro am mentionat genele false..eu le prefer pe cele individuale pentru ca sunt mai naturale. Genele false individuale sunt insotite de un lipici(eu le folosesc pe cele de la Sephora pentru ca au in pachet tot ce iti trebuie).Pentru a aplica genele false avem nevoie de o penseta. Cu ajutorul acesteia se prinde o singura geana si se introduce cu radacina in lipici. Se aplica imediat deasupra genelor naturale. Ceea ce am observat eu este ca, in general, fetele nu stiu daca acestea se aplica inainte de rimel. Eu am incercat ambele metode. Le-am aplicat inainte de rimel si ulterior am folosit mascara...rezultatul a fost unul dramatic. Atunci cand nu aplic rimel se obtine un look oarecum natural...daca se poate zice asa. In plus..eu aplic genele individuale acolo unde ochiul se termina:)...cam trei gene pe fiecare parte ar fi de ajuns.

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu