luni, 23 noiembrie 2009

Extractie molari de minte

Gata! Mi-am facut curaj si am facut-o si pe asta! Am o masea de minte mai putin! Asa cum am scris intr-un post mai vechi m-am hotarat sa-mi pun aparat dentar(probabil undeva in ianuarie) si pentru asta trebuie sa-mi extrag toate maselele de minte(care nu au aparut pana acum) - acest lucru din cauza faptului ca imi cresteau in masele de langa ele. Asa ca de dimineata am mers la dentist(unul specializat in extractii). Dupa doua injectii cu xilina cred(nu mai imi simteam deloc partea dreapta) , a inceput operatia ( la propriu) : taierea gingiei, pilirea cu ajutorul frezei a coroanei, taierea molarului in doua parti, apoi extractia lor. Din cate am inteles la celelalte masele nu va fi la fel de rau, deoarece aceasta era cea mai mare. Experienta nu e chiar asa urata, in afara de faptul ca trebuie sa suporti injectiile (care dor, dar e suportabil) si ideea ca doctorul umbla cu bisturiul pe gingia ta. Dupa ce s-a terminat operatia, a cusut locul. Am ajuns acasa si dupa doua ore m-a lovit durerea...cu ketonal am rezolvat-o dar nu ma simt deocamdata prea bine si a inceput sa se umfle:(. Din cate am inteles in trei zile o sa treaca. Acum astept...:)

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu