sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Ingrijirea fetei

M-am hotarat sa scriu despre acest subiect dupa ce in adolescenta (pe la varsta de 12 ani) am avut probleme cu acneea.Acum (am 23 ani) pot spune ca a trecut si sunt oarecum multumita cu tenul meu. Este un tem mixt.. uscat acolo unde nu trebuie si unde se fac riduri, dar gras pe pometi si frunte. Pasii cei mai cunoscuti pentru ingrijirea fetei si pe care ii urmez cu strictete sunt urmatorii 3: spalare, tonifiere si apoi hidratare. Pentru ca am o probleme legate de cuperoza(am vinisoare sparte ), si dupa ce am consultat un dermatolog, ziua dupa ce ma spal pe fata cu un gel, aplic o crema cu factor de protectie(in general 20, pentru ca cele cu factor de protectie mai mare sunt albe la culoare si tind sa-mi deschida culoarea tenului mai mult ), apoi nelipsitul fond de ten(factor de protectie 50...in general folosesc pe timp de vara SVR compact).

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu