vineri, 6 noiembrie 2009

Ingrijirea parului - produse antimatreata

Am suferit de matreata ani de zile. Am dus lupte intregi ca sa pot scapa de ea. Si inca nu sunt vindecata complet - daca nu am grija sa folosesc produse antimatreata cel putin o data la doua saptamani, ma trezesc cu cojite in cap.

Trebuie sa mentionez ca matreata se datorează eliminării excesive de celule moarte din scalp. Este normal ca celulele pielii să moară şi să cadă, dar în cantităţi mici. Unii oameni, însă, fie cronic fie ca rezultat al unui factor declanşator, suferă de căderi mai mari de piele moartă, însoţită uneori de roşeaţă şi iritare. Majoritatea cazurilor de mătreaţă pot fi tratate cu ajutorul sampoanelor speciale.

Despre sampoanele antimatreata pot vorbi o zi si o noapte pentru ca am incercat foarte multe. Cele care mi-ai placut au fost : tratament Node, T-gel sampon de la Neutrogena, Wella Professional sampon antimatreata, Nizoral sampon, sampon Foltene antimatreata si lista poate continua. Cel mai incantata am fost insa de Dercos (Vichy) pe care il folosesc constant.

In cazul in care matreata este prezenta, este recomandat sa ne spalam pe cap cu un sampon cosmetic( mie imi place Head&Shoulders). Se pregateste astfel scalpul pentru aplicarea tratamentului. Se aplica un sampon (de preferinta cumparat din farmacie) si se lasa sa actioneze 5 minute. Se clateste si se aplica balsamul in mod normal. Eu am mai folosit si niste fiole de la Foltene, care se aplica la baza firului de par si nu se clatesc. Dezavantajul lor este ca parul se ingrasa, dar rezultatele sunt vizibile imediat. Dupa ce se scapa de matreata, pentru intretinere se aplica o data pe saptamana samponul antimatreata si se lasa sa actioneze ca de obicei.

Sper ca experienta mea in legatura cu matreata va poate ajuta si pe voi!

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu