duminică, 1 noiembrie 2009

Despre blog, suflet si frumusete

M-am hotarat sa fac acest blog pentru a impartasi cu alte persoane experientele mele in ceea ce priveste ingrijirea, si deci, frumusetea. Pentru ca eu cred ca frumusetea tine extrem de mult si de ingrijire, dar si de suflet, si nu in ultimul rand, de modul in care se percepe fiecare pe sine. De cate ori nu am fost indragostite/indragostiti si nu intelegeam de ce toata lumea se uita la noi in metrou? Ei bine...daca ne-am fi privit atunci in oglinda probabil am fi vazut o persoana extrem de frumoasa, care zambeste cu ochii si sufletul..Asta e ideea mea de fumusete..O stralucire interioara..Iar pentru aceasta stralucire este important ca sa ne iubim pe noi! Voi povesti aici ce am incercat, ce incerc si ce am invatat eu pana acum. Nu vor fi sfaturi, ba dimpotriva, astept sfaturi! Cam atat...Ma apuc de treaba:)

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu