luni, 16 noiembrie 2009

Placa de par

Subiectul "placa de par" este in general unul controversat. Stiu ca placa de par este folosita extrem de des de unele persoane, dar alte persoane urasc acest "obiect" pentru ca usuca parul. Sa va spun cum este situatia mea. Eu am parul extrem de drept(atat de drept ca zici ca e intins cu placa). Chiar am o problema in a-mi face bucle, pentru ca parul meu se lasa dupa 2 min. Asa ca am zis sa-mi iau si eu placa de par acum vreo jumate de an, motivul nefiind acela ca nu am parul intins, ci pentru ca, dupa ce este intins cu placa sta mult mai cuminte(adica nu vezi nici un fir de par electrizat). In prima saptamana dupa ce mi-am luat placa, m-am facut o data la doua zilei(dupa ce imi faceam baie). Am ramans placut impresionata ca, pe langa faptul ca parul era extrem de cuminte, devenea mult mai lucios dupa intindere. Asta a durat o saptamana. Dupa acea saptamana am observat ca, desi imi intindeam parul. acesta nu se mai aranja asa frumos, iar luciul despre care vorbeam mai devreme nu mai aparea. Poate mi s-a intamplat doar mie, insa acel mit care spune ca placa de par usuca parul la mine s-a aplicat. Asa ca, am intrerupt intinderea parului cu placa o saptamana, timp in care parul meu si-a revenit. Am gasit o metoda de mijloc astfel incat parul meu sa fie in continuare stralucitor, dar sa-l si pot intinde cu placa: imi permit o data pe saptamana, sa-l intind. Nu mai mult. In plus folosesc o masca de par de 2 ori pe saptamana(si nu o data, asa cum faceam inainte). Parul sta foarte frumos dupa ce il intind, si nici nu se usuca.De asemenea, pentru cele care folosesc placa de par mai des, exista produse destinate ingijirii parului uscat( gama de la L'oreal Serie Expert - Absolute Repair este extrem de buna..eu am incercat doar masca de par, insa gama are mai multe produse). Aa..si inca ceva..placa trebuie neaparat sa fie ceramica, altfel parul se distruge rau! Am incercat acum cativa ani o placa de par care nu era ceramica si dupa ce am folosit-o, parul era extrem de uscat:(

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu