marți, 17 noiembrie 2009

Cuperoza(2)

Dupa ce am scris despre tratamentul cu laser pe care nu l-am facut inca, am sa scriu despre cum ar trebui sa ne ingijim tenul daca avem cuperoza. Trebuie sa spun ca orice produs folosit pentru cuperoza nu va duce la disparitia acesteia(sau cel putin eu nu l-am gasit pana acum), ci o va impiedica sa se extinda. In cele mai bune cazuri se pot poate restrange, prea putin insa. Cuperoza se poate vindeca doar cu ajutorul laserului deoarece "boala" consta in vase de sange care se sparg. Acest lucru nu poate fi reparat decat daca laserul distruge capilarele afectate. Pentru a preveni ca "roseata" sa se extinda trebuie sa facem urmatoarele lucruri:

sa ne spalam cu apa rece pe fata(apa fierbinte poate privoca dilatarea capilarelor)
sa ne ferim de soare:(( - folosirea zilnica a unui factor de protectie 30 ar fi recomandata
evitarea expunerii indelungate la frig, sau schimbarea brusca de temperatura
sa consumam cat mai multe lichide
sa evitam alimentele condimentate
sa evitam aplicarea produselor cosmetice destinate tratarii acneii peste zonele afectate de cuperoza
sa evitam aplicarea cremelor care contin corticosteroizi
Eu am incercat pana acum infuzii de rozmarin, si creme de la farmacie: Rubialine Creme de la Svr si crema contra cuperozei de la Ivatherm.

Produsul care mi-a placut cel mai mult a fost Roseliane de la Uriage - crema colorata. Acest produs este ca un fond de ten spuma, desi nu are puterea de acoperire la fel de mare ca un fond de ten. Ceea ce imi place la el este ca actioneaza in timp ce acopera portiunile rosii. Asa ca, eu il aplic in locul fondului de ten(evitand zona din jurul ochilor) si ca pe un tratament. Asa pot lupta contra rosetei in timp ce sunt plecata de acasa:).

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu