luni, 9 noiembrie 2009

Bronzare DHA

De cand ma stiu am incercat sa am culoarea aceea aurie ...Cred ca asta se datoreaza pielii mele deschise. Acum cativa ani mergeam la mare si ma bronzam la orice ora numai de dragul acelei culori. Si era o culoare superba...dar cu timpul am invatat despre radiatia solara care poate provoca imbatranirea pielii, sau mai rau poate duce la cancerul de piele. Si am inceput sa stau mai putin la soare si sa folosesc factor de protectie mare. Numai ca rezultatele sunt aceleasi. Am inceput sa folosesc autobronzante...am iesit portocalie tot timpul. Acum jumate de an urma sa am balul pentru finalulu facultatii. Cu o saptamana inainte mi-am zis sa incerc si bronzarea cu DHA. Citisem pe net ca oricum efectul trece intr-o saptamana, asa ca am zis ca daca iese urat nu exista vreun pericol sa apar ca un dalmatian la bal. DHA(dihidroxiacetona) este un zahar incolor care interactioneaza cu aminoacizii din stratul de suprafata al pielii, determinand schimbarea culorii acestuia. DHA nu dauneaza pielii asa cum o face solarul. Ba chiar unele solutii contin pe langa DHA si aloe vera care hidrateaza. Inainte de aplicare mie mi s-a facut un peeling din cap pana in picioare(nu trebuie sa ramana nici o urma de fard sau grasime pe fata si corp). Dupa aceea se incepe bronzare propriu-zisa: cosmeticiana aplica solutia cu ajutorul unui pulverizator care imprastie substanta foarte fin la nivelul pielii. Tot procesul dureaza cam jumatate de ora, dar trebuie sa stai la "uscat" (adica trebuie sa lasi substanta sa intre in piele fara a te atinge de alte lucruri pentru ca altfel iese bronzul neuniform) cam alte 30 de minute. Dupa aceea te poti imbraca si pleca. In ziua respectiva nu mai ai voie sa faci dus si nici sport. Rezultatul incepe sa se vada imediat si culoarea se accentueaza pana a doua zi. Acum sa va spun despre rezultatul meu. Prima oara a iesit foarte bine(adica eram o culoare spre maroniu-auriu) pentru ca tipa nu mi-a pulverizat foarte multa substanta.A doua oara m-a facut o alta tipa care a pulverizat mai multa: rezultatul..un bronz spre portocaliu(asa cum urasc eu). De mentionat ca dupa vreo 3 zile bronzul incepe sa se ia si in anumite locuri(cum ar fi la baza mainilor, sau la incheietura picioarelor) arati patat..Acum depinde de fiecare ce alege...Eu zic k pentru un eveniment este binevenita o bronzare cu Dha. Eu ma fac destul de rar, atunci cand ma duc la o petrecere sau cand pur si simplu simt nevoia de o schimbare pentru ca ma plictisesc de pielea mea alba. Numai ca am grija sa ma duc la tipa care aplica mai putin astfel incat sa iasa o chestie naturala. In rest petele acelea aparute dupa 3-4 zile de la incheietura mainii se pot masca destul de usor. Bronzul se ia in totalitate dupa 10 zile.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=hIAL70WMwcU&feature=related]

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu