duminică, 8 noiembrie 2009

Cuperoza - tratament cu laser

Bun..eu am probleme legate de cuperoza. In primul rand am un ten de o culoare alba, aproape transparenta. Din cate am inteles cuperoza apare in special la persoanele care au avut acnee(asa cum mi s-a intamplat si mie) si care au folosit diferite produse pentru a indeparta cosurile, care au daunat fetei. Bineinteles ca exista si multi alti factori: trecerea de la frig la cald, rosirea:D, statul la soare fara factor de protectie, alimentatie neadecvata. Dupa mai multe discutii cu dermatologi(nu vreau sa se inteleaga ca am o problema foarte mare cu cuperoza, insa este vizibila daca nu folosesc fond de ten) am ajuns la concluzia ca trebuie sa folosesc factor de protectie(neaparat) si fond de ten pentru a proteja de agresiunile externe. Cuperoza poate fi vindecata cu tratament prin laser, prin mai multe sedinte, iar in timpul tratamentului si dupa acesta(cam o luna) trebuie folosit factor de protectie 50, daca nu exista posibilitatea ca locurile in care s-a folosit laserul sa se coloreze mai inchis. O sa incerc si eu acest tratament dar cred ca inprimavara:)

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu