miercuri, 4 noiembrie 2009

Frumusetea parului

M-am gandit sa mai scriu despre ingrijirea parului.. Am sa scriu putin despre produse care imi plac..

1.L'oreal Profesionnel Liss Ultime Serum (costa ceva mai mult decat un serum de la alte firme dar chiar merita pentru ca da stralucire parului)

2. Masca de par YES TO CARROTS - Pampering Scalp and Hair Mask (o masca de la Sephora...eu am luat-o intamplator si mi s-a parut extraordinara..parul meu cel putin, este mult mai moale si stralucitor dupa ce o foloses. Se aplica dupa spalarea cu sampon si apoi se lasa 15-20 de minute dupa care se clateste)

3. Olive Glossing Conditioner de la the Body Shop - Stralucireeee

4. L'Oreal Liss Intense Sampon (descurca extrem de bine si lasa parul foarte moale..in mod normal nu ar mai necesita aplicarea balsamului ..dar niciodata nu strica:) )

5. Uleiul de masline - produsul naturist bun la toate dupa parerea mea. Eu il aplic ca masca inainte de spalare, dar se poat aplica cateva picaturi dupa spalare cand parul este inca ud.

Astea sunt primele 5 produse care imi plac...Am incercat foarte multe produse. Gama pe care nu am incercat-o si pe care am de gand s-o incerc este cea de la Kerastase.

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu