luni, 9 noiembrie 2009

Ingrijirea corpului

Hidratarea este regula nr.1 cand vine vorba de ingrijirea corpului,mai ales in anotimpul acesta rece. Uleiul de bebelusi este foarte bun si eu am devenit dependenta de el. Pentru ca se poate aplica si pe pielea uda, eu il folosesc imediat dupa dus, dimineata.Nu lasa pielea grasa, astfel ca nu am probleme patarea hainelor. Seara este bine sa se aplice o crema mult mai hidratanta (eu am descoperit mai nou Uriage Emolliente Extreme) prin masaj. Uleiul de masline reda stralucire pielii si hidrateaza.Exista de asemenea unturi de corp care miros extraordinar si care hranesc pielea foarte bine. Ele nu sunt totusi recomandate pentru masaj pentru ca tind sa se "cojeasca".De doua ori pe saptamana(cel putin) EXFOLIERE. Sunt foarte multe produse pe piata cu rol de a "curata" celulele moarte. Exfolierea are totodata rol de a pregati piele pentru hidratare(produsele intra mai bine in piele). APA este necesara pentru a avea o piele frumoasa. 1-2 litri de apa pe zi sunt obligatorii. Vitaminele E si A ajuta la pastrarea aspectului tanar al pielii. In schimb este recomandat sa evitam dulciurile:(( pentru ca zaharul favorizeaza oxidarea si astfel celulele imbatranesc mai repede.

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu